31 grudnia 2013

Jeansowy plecak-worek

Worek powstał dzięki tutorialowi Bezdomnej Szafy. Produkcja trochę trwała, bo najpierw trzeba było znaleźć jakieś apetyczne, niepotrzebne nikomu jeansy, żeby w podstępny sposób wypruć z nich paski. Ogólnie plecak spisuje się dobrze nawet w ekstremalnych warunkach tj. podczas zjazdu na uczelni, kiedy mieścił zeszyt z notatkami i tonę jedzenia. ;)




Jako dekorację dodałam zawieszkę z agrafek i koralików. Pomysł zaczerpnięty ze Zszywki.


Te paski jeansu, które są na sznurkach służą jako wzmocnienie - co by nie piłowało w ramiona przy cięższym załadunku - patrz: tona żarcia.


Podszewka w listki i owoce. Niegdyś upolowana w sh zasłona.


Z lewej strony na dole worka dodałam naprasowankę. Pomysł przyszedł trochę bardziej z musu, ponieważ akurat ten pasek się zbuntował i zaczął się pruć, był już bardzo przetarty. Teoretycznie można go było zszyć, ale naprasowanka wydała mi się lepsza. Ogólnie wyszło całkiem fajnie.



2 komentarze:

  1. No patrz ile mamy wspólnego!
    ...i imię, i kot i wioletowy kolor nawet :D
    Cieszę się, że tutaj trafiłam :)
    Worek wyszedł super i fajny pomysł z tymi paskami na ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Paski to pomysł mojego S - w środku są wypchane pianką, którą się kładzie pod panele. :)

      Usuń