11 stycznia 2014

Plecak z Zygzakiem McQueenem

Jeszcze echo prezentów świątecznych. Co by tu uszyć, żeby było praktyczne, a żeby się jeszcze spodobało małemu facetowi? Na pewno musi mieć coś wspólnego z bajkami. No i voila!



Po krótkim zastanowieniu wybór padł na Zygzaka z "Aut". Model wybrany, ale teraz jak to zrobić? Na Pinterest znalazłam taki samochodzik:


 Cud, miód i orzeszki. Co prawda tutorial (po kliknięciu w link znajdziecie też i wykrój) zakładał, że efektem finalnym będzie odświeżacz samochodu, ale co to za problem zastąpić karton filcem?

Tak więc filc podkleiłam fizeliną i wycięłam wszystkie elementy. Potem przykleiłam je do tkaniny z pomocą kleju do tkanin. Nie za bardzo jednak ufam klejowi, więc dodatkowo przeszyłam krawędzie aplikacji. 

A sam plecak szyty bez wglądu w jakiś konkretny tutorial, ale jak coś, to można zerknąć tutaj.

A poniżej kilka zdjęć:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz